Helpdesk SURFsara-diensten

Je kunt via onze helpdesk ondersteuning vragen bij de dienstverlening van SURFsara of een klacht indienen. Neem daarvoor telefonisch of via e-mail contact met ons op.

Bereikbaarheid

Beschikbaarheid

Onze helpdesk is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, behalve op de volgende feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • Goede Vrijdag
  • Tweede paasdag
  • Koningsdag (27 april)
  • Bevrijdingsdag (5 mei)
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede pinksterdag
  • Eerste en tweede kerstdag
  • Oudjaarsdag

Daarnaast verleent de helpdesk slechts beperkte ondersteuning tijdens de kerstsluiting van 25 tot en met 31 december 2017.

Gevraagde gegevens

Je helpt ons enorm door bij het indienen van je ondersteuningsverzoek of klacht ons zoveel mogelijk informatie te geven. We hebben ten minste de volgende gegevens nodig:

  • je naam
  • je gebruikers- of inlognaam
  • je e-mailadres en/of telefoonnummer

en, afhankelijk van het probleem:

  • de naam van het betreffende computersysteem
  • de locatie van de jobscript
  • het identificatienummer van de batch job

Gegarandeerde responstijden

Als je je vraag of klacht naar helpdesk@surfsara.nl stuurt, ontvang je binnen 2 uur van ons een ontvangstbevestiging. Je krijgt vervolgens binnen 16 uur na ontvangst van onze ontvangstbevestiging een antwoord of oplossing. Als dat niet haalbaar is, laten wij je dat binnen die 16 uur weten. Wij geven je dan ook een schatting van de tijd die we nodig hebben om je vraag of klacht te behandelen.

Overige responstijden 

De gegarandeerde responstijden gelden alleen voor vragen en klachten die wij op het genoemde e-mailadres of telefoonnummer ontvangen. Als je je vraag of klacht via een ander telefoonnummer of e-mailadres indient, beantwoorden wij die uiteraard ook, maar niet binnen de gegarandeerde responstijden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We proberen iedere vraag, klacht of verzoek naar beste kunnen te behandelen!

Laatste wijziging op 30 jan 2017

Meer informatie